Ρούνεϊ: «Το περιμέναμε καιρό»
Υπομονή μέχρι να έρθει η μέρα του ντέρμπι έκαναν άπαντες στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, με τον Γουέιν Ρούνεϊ, να τονίζει μετά τη νίκη (3-2) επί της Σίτι στο «Etihad», ότι οι «κόκκινοι διάβολοι» είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα για το παιχνίδι, γνωρίζοντας ότι θα έπρεπε να δώσουν χαρά στους οπαδούς τους.






















