«Καθάρισε» ο Ροσίτσκι (video)
Σκοράροντας σε αγώνα πρωταθλήματος έπειτα από 13 μήνες και πετυχαίνοντας δύο γκολ για πρώτη φορά στην καριέρα του στην Άρσεναλ, ο Τόμας Ροσίτσκι το πήρε προσωπικά στο «Χόθορνς» και οδήγησε τους «κανονιέρηδες» στη νίκη με σκορ 2-1 επί της Γουέστ Μπρομ. Με δέκα παίκτες στο τελευταίο εικοσάλεπτο οι Λονδρέζοι.






















