«Προτιμώ να σωθούμε…»
Ξεκάθαρος ήταν ο πρόεδρος της Γουίγκαν, Ντέιβ Γουίλαν, όσον αφορά τον βασικό στόχο της ομάδας τη φετινή σεζόν. «Προτιμώ να σωθούμε» είπε ο ισχυρός άνδρας των «λάτικς» που… θυσιάζει το Κύπελλο Αγγλίας για να δει τον σύλλογο και την επόμενη αγωνιστική περίοδο στην Πρέμιερ Λιγκ.






















