Σίλβα: «Μας στοίχισε ο αποκλεισμός»
Ακόμα δεν μπορούν να ξεπεράσουν τον πρόωρο αποκλεισμό από το Τσάμπιονς Λιγκ οι ποδοσφαιριστές της Μάντσεστερ Σίτι σύμφωνα με τον Νταβίντ Σίλβα. Η ομάδα του Ρομπέρτο Μαντσίνι δεν κατάφερε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να υπερκεράσει το εμπόδιο των ομίλων, κάτι που ο Ισπανός διεθνής βρίσκει λυπηρό.






















