Ο Νταλγκλίς δεν είναι επάνω από την ομάδα
Είμαι φανατικός οπαδός της Λίβερπουλ από τις 25 Οκτωβρίου του 1972, όταν στα 10 μου χρόνια, από την τότε ΕΡΤ παρακολούθησα τον αγώνα για το κύπελο Ουέφα Λίβερπουλ-ΑΕΚ 3-0. Αν και ως Αεκτζής λυπήθηκα για το διασυρμό της αγαπημένης μου ΑΕΚ, ως φίλαθλος χάρηκα μια ομάδα με ταχύτητα, αυτοματισμούς, ποιότητα και πάθος. Και ένα «Άνφιλντ» που κόχλαζε από τον παλμό του ΚΟΠ.






















