Φοβάται τον υποβιβασμό ο Ο’ Νιλ
Απόλυτα ειλικρινής ήταν ο Μάρτιν Ο’ Νιλ, όσον αφορά την κατάσταση που επικρατεί στη Σάντερλαντ. Ο Βορειοϊρλανδός τεχνικός παραδέχεται πως στις «μαυρόγατες» υπάρχει άγχος για ενδεχόμενο υποβιβασμό, αφού η ομάδα παραμένει κοντά στην επικίνδυνη ζώνη.






















