Έπαιξε 90λεπτο ο Πάρκερ!
Το πρώτο του ματς για τη φετινή σεζόν, έπαιξε ο Σκοτ Πάρκερ! Ο Άγγλος μέσος, που τον Αύγουστο είχε υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στον Αχίλλειο τένοντα, έβγαλε όλο το 90λεπτο στη νίκη (5-1) της δεύτερης ομάδας των «σπιρουνιών» επί της Ίπσουϊτς και έδειξε ότι σύντομα θα μπει στα πλάνα του Βίλας – Μπόας.






















