Σίλβα: «Μεγάλος εκνευρισμός στη Σίτι»
Ισχυρό πλήγμα ήταν για την Μάντσεστερ Σίτι η ήττα από την Σάντερλαντ, στο πλαίσιο της προηγούμενης αγωνιστικής, σύμφωνα με τον Νταβίντ Σίλβα, ο οποίος τόνισε ότι το κλίμα στην ομάδα δεν είναι και το καλύτερο, με τον εκνευρισμό στα αποδυτήρια να είναι πολύ μεγάλος.






















