Και ξανά, ξανά Μπαλοτέλι από τα …γνωστά
Με τον …καλύτερο τρόπο κάνει ποδαρικό στον Αύγουστο ο Μάριο Μπαλοτέλι, ο οποίος για ακόμη μια φορά τραβάει τα φώτα πάνω του. Ο Ιταλός επιθετικός τονίζει ότι δεν νιώθει καλά στην πόλη του Μάντσεστερ, ενώ μιλά και για πιθανή επιστροφή του, όχι στο Μιλάνο, αλλά στην Μπρέσια!






















