Σε κρίση η Τσέλσι
Περίοδο κρίσης και ντεφορμαρίσματος περνά η Τσέλσι, όπως παραδέχθηκε ο Αντρέ Βίλας-Μπόας μετά την ισοπαλία (1-1) με την Γκενκ. Καλύτερη η απόδοση των «μπλε» στο πρώτο μέρος, σύμφωνα με τον Πορτογάλο τεχνικό, ο οποίος αισιοδοξεί ότι οι παίκτες του θα βρουν και πάλι το καλό τους πρόσωπο.






















