«Τουλάχιστον… έφερε χρήμα ο Μπα»
Με λύπη για την εξέλιξη της συνεργασίας τους με τον Ντεμπά Μπα παρακολουθούν τα κατορθώματα του ποδοσφαιριστή με τη φανέλα της Νιούκαστλ, οι άνθρωποι της Χόφενχαϊμ. Οι ιθύνοντες του γερμανικού συλλόγου δηλώνουν χαρούμενοι μονάχα από το… οικονομικό κέρδος που απέφερε η αποχώρηση του παίκτη, τον περασμένο Ιανουάριο.






















