Φάμπρεγας: «Έφυγα με δάκρυα…»
Την «πάλη» με τα συναισθήματά του και τα… δάκρυα για την αποχώρησή του από την Άρσεναλ, το καλοκαίρι του 2011, αποκάλυψε ο Σεσκ Φάμπρεγας! «Δεν μπορούσα ούτε να μιλήσω. Δεν ντρέπομαι να πω ότι έφυγα με δάκρυα» ανέφερε ο Ισπανός μέσος της Μπαρτσελόνα!






















