Βγαίνει η χρονιά και έτσι!
Καλησπέρα είμαι οπαδός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και πιστεύω ότι πλέον έστω και με την προσθήκη του Πολ Σκόουλς και με την αναμενόμενη επιστροφή του Κλέβερλεϊ η χρονιά βγαίνει, αρκεί να αποκτηθεί το καλοκαίρι ένας πραγματικά μεγάλος παίκτης για το χώρο της μεσαίας γραμμής.






















