Χότζον: «Ήμασταν καλύτεροι»
Την απογοήτευσή του για τον τρόπο που ήρθε η εντός έδρας ήττα από τη Νόριτς εξέφρασε ο τεχνικός της Γουέστ Μπρομ, Ρόι Χότζον, τονίζοντας πως οι «Baggies» ήταν σαφώς ανώτεροι των αντιπάλων τους σε όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης.






















