Τα «σφυριά» κάνουν κουμάντο!
Μεγάλη νικήτρια στο ντέρμπι μίσους με τη Μίλγουολ αναδείχθηκε η Γουέστ Χαμ! Τα «σφυριά» δεν… χαμπάριασαν από το αριθμητικό τους μειονέκτημα με το οποίο αγωνίζονταν από το πρώτο δεκάλεπτο (!), επικράτησαν με σκορ 2-1 και κατέκτησαν το πολύτιμο «τρίποντο»!






















