«Καλύτερη η Μίλαν, νίκησε δίκαια»
Στην ποιότητα της Μίλαν στάθηκε ο τερματοφύλακας της Άρσεναλ, Βόιτσεκ Σέζνι μετά τη «βαριά» ήττα με 4-0 στο Μιλάνο, η οποία ουσιαστικά έθεσε νοκ-άουτ από το πρώτο ματς την αγγλική ομάδα. «Μας νίκησαν δίκαια» το σχόλιο του 21χρονου Πολωνού.






















