Φέργκιουσον: «Τους… σκότωσε το δεύτερο γκολ»
Ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον λίγο μετά τη νίκη (3-1) επί της Τότεναμ στο Λονδίνο, παραδέχτηκε ότι το προβάδισμα για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήρθε με… μαγικό τρόπο και κόντρα στη ροή του αγώνα, ωστόσο, όπως υποστήριξε, το δεύτερο γκολ των Πρωταθλητών από τον Άσλεϊ Γιάνγκ «σκότωσε» τους παίκτες του Ρέντναπ.






















