Χότζον: «Η τύχη ήταν με το μέρος μας»
Το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει, ήταν να το παραδεχτεί. Ο Ρόι Χότζον μετά τη νίκη (1-0) επί της Λίβερπουλ υποστήριξε ότι η Γουέστ Μπρομ ήταν αρκετά τυχερή που έφυγε από το «Άνφιλντ» με τους τρεις βαθμούς, αν και έδειξε ότι στα δύσκολα αντέχει και κυνηγάει το θετικό αποτέλεσμα.






















