Τελικά, μήπως είναι πιο σοβαρά τα πράγματα;
Έχω γράψει τόσα πολλά για την 1η 11άδα της ομάδας μου (Λίβερπουλ), έχω τονίσει τους προβληματισμούς μου, την οργή πολλές φορές, τις ανησυχίες μου. Σήμερα (σημ. απόγευμα Τρίτης 24/1/12), είπα να παρακολουθήσω μετά από κάνα-δυο μήνες, το παιχνίδι των πιτσιρικάδων (Reserves) της ομάδας, που έπαιζαν εντός έδρας εναντίον των μικρών της Μπλάκμπερν...






















