Λάρσον: «Καμία δικαιολογία το Κύπελλο»
Απογοητευμένος από την ήττα της ομάδας του στην αναμέτρηση με τη Μπλάκμπερν εμφανίστηκε ο μέσος της Σάντερλαντ, Σεμπάστιαν Λάρσον, ο οποίος δεν έδειξε να ψάχνει δικαιολογίες για την κακή εμφάνιση στο «Ίγουντ Παρκ».






















