Βενγκέρ: «Θετική μέρα»
Μέρα που ολοκληρώνεται με θετικό πρόσημο είναι το Σάββατο, για την Άρσεναλ, όπως δήλωσε ο Αρσέν Βενγκέρ μετά τη νίκη (2-0) επί της Γουέστ Μπρομ στο «Έμιρεϊτς». «Δεν είχαμε περιθώρια για νέες απώλειες, ήμασταν με την πλάτη στον τοίχο» τόνισε ο Αλσατός προπονητής.






















