Πυρ και μανία με τους οπαδούς ο Ρέιντζερ!
Έξαλλος με τους οπαδούς της Νιούκαστλ, για τη συμπεριφορά και τις αποδοκιμασίες μετά την ήττα (2-1) από τη Ρέντινγκ, το απόγευμα του Σαββάτου, εμφανίστηκε ο Νάιλ Ρέιντζερ. Ο νεαρός άσος της ομάδας, με μήνυμά του στο twitter, εξαπέλυσε πυρά κατά των φίλων του συλλόγου, τονίζοντας πως θα ήταν καλό να μην πηγαίνουν καν στο γήπεδο όσοι απλά θέλουν να γιουχάρουν.






















