Το Λονδίνο βάφτηκε… κόκκινο
Η Άρσεναλ ήταν η μεγάλη νικήτρια στο ντέρμπι της 19ης αγωνιστικής της Πρέμιερσιπ, καθώς επικράτησε 3-1 της Τσέλσι στο «Έμιρεϊτς» και έπιασε ξανά την Μάντσεστερ Σίτι στη δεύτερη θέση του πίνακα. Σονγκ, Φάμπρεγας και Νασρί τα γκολ των «κανονιέρηδων», ο Ιβάνοβιτς μείωσε για τους «μπλε».






















