Αντσελότι: «Κάναμε ό,τι μπορούσαμε… »
Θετικό χαρακτήρισε ο Κάρλο Αντσελότι το αποτέλεσμα (1-1) στο «Britannia» κόντρα στη Στόουκ. Η Τσέλσι δεν κατάφερε να πάρει το «τρίποντο», με αποτέλεσμα η «ψαλίδα» από την κορυφή να ανοίξει στους 11 βαθμούς, ωστόσο, ο Ιταλός τεχνικός των Πρωταθλητών Αγγλίας έμεινε ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του.






















