Έλεος με τους τραυματισμούς!
Πόσους ακόμη δηλαδή; Αρκετά! Εκεί που όλοι άρχισαν να επανέρχονται, μέσα σε λίγες μέρες βρεθήκαμε έναν μήνα πίσω και φτάνουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ με χίλιες ελλείψεις. Ευτυχώς παίζουμε εντός έδρας με τον Ολυμπιακό, αλλά πρέπει να σταματήσει αυτό. Είμαι ένας αγανακτισμένος οπαδός της Άρσεναλ.






















