Ρέινα: «Μου λείπει το Τσάμπιονς Λιγκ»
Ο Πέπε Ρέινα αδυνατεί να πιστέψει πως η Λίβερπουλ φέτος απουσιάζει από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και δη το Τσάμπιονς Λιγκ! Ο Ισπανός πορτιέρο των «κόκκινων» υποστήριξε ότι του έχει μείνει… ανοικτή πληγή, αναπολώντας τις ημέρες που γυρνούσε αργά το βράδυ στο σπίτι του για να παρακολουθήσει όλα όσα έγιναν στα υπόλοιπα ματς!






















