Μου φταίει ο Βίλας-Μπόας
Είμαι οπαδός της Τσέλσι. Είμαι αγανακτισμένος. Μου φταίει ο Βίλας Μπόας. Αναπολώ τους προηγούμενους. Αυτά είναι τα συναισθήματά μου την ώρα που αποφάσισα να γράψω στο www.england365.gr. Θα ήθελα όσο τίποτα ξανά πίσω τους Αντσελότι και Μουρίνιο.






















