Κόλαφος κατά της διαιτησίας ο Πογιέτ!
Έξαλλος εμφανίστηκε ο προπονητής της Σάντερλαντ, Γκας Πογιέτ, μετά το τέλος της αναμέτρησης κόντρα στη Στόουκ, διαμαρτυρόμενος εντόνως για την αποβολή του Μπράουν και ζήτησε ανοιχτά την κλήση του από τον επικεφαλής διαιτησίας, Μάικ Ρίλεϊ, ώστε να του δώσει εξηγήσεις για όσα έγιναν!






















