«Ό,τι καλύτερο έχω δει επί ηγεσίας μου»
Κάτι παραπάνω από χαρούμενος με την εμφάνιση της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ κόντρα στη Μπάγερ Λεβερκούζεν είναι ο τεχνικός της ομάδας, Ντέιβιντ Μόγιες, ο οποίος τόνισε πως αυτό που είδε από τους παίκτες του ήταν ότι καλύτερο από τη μέρα που έκατσε στον πάγκο των «κόκκινων διαβόλων».






















