Μένει για να παλέψει ο Μπορίνι
Στη Λίβερπουλ θα παραμείνει τη νέα σεζόν, ο Φάμπιο Μπορίνι, σύμφωνα με όσα ανέφερε και ο εκπρόσωπός του, Μάρκο ντε Μάρτσι. «Θέλει να μείνει για να παλέψει. Θέλει να παίξει για τη Λίβερπουλ» είπε χαρακτηριστικά ο ατζέντης του Ιταλού φορ.






















