Χιουζ: «Κάποτε πασχίζαμε να περάσουμε το κέντρο»!
Στο ότι παρά τη χθεσινή (10/12) εκτός έδρας ήττα (3-1) από την Άρσεναλ, η ομάδα του έδειξε σημάδια προόδου, μιας και κατά το παρελθόν αυτό που επιδίωκε αρχικά στο συγκεκριμένο ματς ήταν να... περάσει τη σέντρα, τόνισε αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα στο «Έμιρεϊτς» ο προπονητής της Στόουκ, Μαρκ Χιουζ.






















