Teams » ARSENAL

17.02.2012 | 15:58

Οι Αγγλοι κινδυνεύουν με απώλεια ευρωπαϊκής θέσης!

Εξευτελιστική, το δίχως άλλο η ήττα (4-0) της Αρσεναλ από τη Μίλαν. Η πιο βαριά στην ευρωπαϊκή ιστορία των Λονδρέζων. Μεγαλύτερη ταπείνωση όμως, ο αποκλεισμός της Γιουνάιτεντ από τη Βασιλεία. Άποψη, θα πείτε πολύ σωστά, αλλά όλα αυτά δείχνουν κάποια πράγματα και ενδεχομένως να σημάνουν και την απώλεια μια ευρωπαϊκής θέσης για την Αγγλία.  

17.02.2012 | 13:02

Ολικό «λίφτινγκ» στην Άρσεναλ

Η συντριβή της Άρσεναλ στο Μιλάνο φέρνει στο προσκήνιο την ανάγκη για λίφτινγκ στην ομάδα, με τον Αρσέν Βενγκέρ να καταστρώνει από τώρα τα σχέδιά του για το καλοκαίρι. Σκληρή κριτική από Τύπο και οπαδούς στο Γάλλο τεχνικό, κατήφεια στα αποδυτήρια των Λονδρέζων.

17.02.2012 | 12:27

Ιμπραΐμοβιτς: «Τέσσερα και λίγα ήταν»!

Τυχεροί πρέπει να αισθάνονται στην Άρσεναλ, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, για το γεγονός ότι η Μίλαν σταμάτησε στα τέσσερα γκολ (4-0) στο μεταξύ τους, πρώτο παιχνίδι για τους «16» του Τσάμπιονς Λιγκ.  

16.02.2012 | 23:05

Ακόμα… ελπίζει ο Αρτέτα!

Παραμένει αισιόδοξος ακόμα και όταν οι συνθήκες δεν τον ευνοούν! Ο Μίκελ Αρτέτα αρνήθηκε να… αποκλείσει την Άρσεναλ από τη συνέχεια του Τσάμπιονς Λιγκ μετά την «τεσσάρα» από τη Μίλαν, υπενθυμίζοντας πως υπάρχει και η ρεβάνς του «Έμιρεϊτς».  

16.02.2012 | 20:41

Δύσκολη η επόμενη μέρα στην Άρσεναλ

Σκυμμένα κεφάλια και απογοήτευση παρατηρούσε κανείς στην προπόνηση της Άρσεναλ στο Λονδίνο, το μεσημέρι της Πέμπτης. Οι «κανονιέρηδες» επέστρεψαν στη βάση τους μετά τη βαριά (4-0) ήττα από τη Μίλαν για τους «16» του Τσάμπιονς Λιγκ και όπως τόνισε ο Μπεναγιούν, μόνο εύκολη δεν ήταν η επόμενη μέρα…  

16.02.2012 | 20:19

Αζάρ: «Γιατί όχι στην Άρσεναλ»;

Με τα λεγόμενά του, μάλλον θα πρέπει να θεωρήσουμε δεδομένη την μεταγραφή του σε σύλλογο της Πρέμιερ Λιγκ. Ο Εντέν Αζάρ παραδέχτηκε ότι η Άρσεναλ θα ήταν ενδιαφέρουσα προοπτική για να συνεχίσει την καριέρα του, ενώ αναφέρθηκε και στα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει αγωνιζόμενος στην Αγγλία.  

16.02.2012 | 19:31

Πετί: «Δεν κάνουν για την Άρσεναλ»!

Ποδοσφαιριστές που δεν θα έπρεπε να φορούν τη φανέλα της ομάδας περιλαμβάνει το ρόστερ της Άρσεναλ, όπως τόνισε ο Εμανουέλ Πετί! Ο παλαίμαχος άσος των «κανονιέρηδων» μίλησε για τον αγαπημένο του σύλλογο που έχει γίνει… αγνώριστος με τα χρόνια και στάθηκε στο κενό που άφησαν πίσω τους οι Φάμπρεγας και Νασρί!  

16.02.2012 | 19:25

Βερμάελεν: «Ξεχνάμε ό,τι συνέβη»

Απογοήτευση και προβληματισμός, τέλος! Αυτό είναι το σύνθημα του Τόμας Βερμάελεν αμέσως μετά την ταπεινωτική ήττα της Άρσεναλ από τη Μίλαν για τους «16» του Τσάμπιονς Λιγκ. Ο αμυντικός των «κανονιέρηδων» ζήτησε από τους συμπαίκτες του να αφήσουν πίσω τις κακές αναμνήσεις από το «Σαν Σίρο» και να επικεντρωθούν στις επόμενες αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας τους.  

16.02.2012 | 14:35

«Τίποτα δεν έχει κριθεί»

Μπορεί η Μίλαν να απέκτησε προβάδισμα τεσσάρων τερμάτων κόντρα στην Άρσεναλ για τον επαναληπτικό αγώνα του Champions League (6/3), ωστόσο ο Μαρκ Φαν Μπόμελ τόνισε πως ακόμη τίποτα δεν έχει κριθεί σε ότι έχει να κάνει με την πρόκριση.