Οι Άγγλοι διεθνείς θα δωρίσουν χρήματα στο σύστημα υγείας στη χώρα
Το NHS είναι σε δύσκολη κατάσταση στην Αγγλία και οι παίκτες θέλουν να ευχαριστήσουν τους γιατρούς και νοσηλευτές για τη δουλειά που έχουν κάνει σε όλη τη διάρκεια του Covid-19.
Το NHS είναι σε δύσκολη κατάσταση στην Αγγλία και οι παίκτες θέλουν να ευχαριστήσουν τους γιατρούς και νοσηλευτές για τη δουλειά που έχουν κάνει σε όλη τη διάρκεια του Covid-19.
Ο Τζόρνταν Χέντερσον προσπαθεί να βοηθήσει με κάθε τρόπο το Εθνικό Σύστημα Υγείας στην Αγγλία στη μάχη απέναντι στον κορονοϊό και μετά την καμπάνια PlayersTogether μαζί με τους ποδοσφαιριστές των υπόλοιπων ομάδων της Πρέμιερ Λιγκ, πήρε νέα πρωτοβουλία με δημοπρασία εμφανίσεων!
Σβήνοντας τα... περιττά γράμματα και διατηρώντας μονάχα το NHS και το “Ενωμένοι”, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ τίμησε με τον δικό της τρόπο το Εθνικό Σύστημα Υγείας και τις προσπάθειες των γιατρών στη Μεγάλη Βρετανία.
Η πρωτοβουλία του Τζόρνταν Χέντερσον είναι πλέον κάτι που επισημοποιείται με τη μορφή καμπάνιας την οποία στηρίζουν σύσσωμοι οι ποδοσφαιριστές της Πρέμιερ Λιγκ και αφορά τις δωρεές προς το Εθνικό Σύστημα Υγείας και τους γιατρούς τους οποίους οι αστέρες του κορυφαίου πρωταθλήματος θέλουν να στηρίξουν για τις ηρωικές τους προσπάθειες κατά του κορονοϊού.
Σε μια σπουδαία κίνηση θα προχωρήσει ο Γκάρι Νέβιλ, που έκλεισε το ξενοδοχείο του, εγγυήθηκε πως οι μισθοί θα καταβληθούν κανονικά και προσέφερε όλα τα κρεβάτια στο εθνικό σύστημα υγείας της Αγγλίας αρκεί να του τα ζητήσουν!