Και... χωρίς προπονητή
Στον απόηχο της απόλυσης του Σαμ Άλαρνταϊς και την προσωρινή πρόσληψη του Γκάρεθ Σάουθγκεϊτ, η Αγγλία έκανε το αυτονόητο απέναντι στην Μάλτα, της οποίας και επικράτησε εύκολα με σκορ 2-0. Μπορούσαν πολλά περισσότερα γκολ οι Άγγλοι, σε ένα παιχνίδι από αυτά που λένε πως τα κερδίζεις και χωρίς προπονητή, με τους φιλοξενούμενους να μην κάνουν τίποτα στον αγωνιστικό χώρο από ένα σημείο και μετά.






















