06.12.2012 | 15:29
Εξιτήριο για την Κέιτ
Μετά από νοσηλεία τριών ημερών η Δούκισσα του Κέιμπριτζ πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο στο οποίο είχε εισαχθεί για να αντιμετωπίσει τα έντονα συμπτώματα πρωινής αδιαθεσίας που εμφάνισε λόγω της εγκυμοσύνης της.






















