24.10.2019 | 11:45
Η γυναικεία ομάδα της Λίβερπουλ για πρώτη φορά στο Άνφιλντ! (vid)
Η Λίβερπουλ ανακοίνωσε πως για πρώτη φορά στα χρονικά, θα διεξαχθεί παιχνίδι της γυναικείας ομάδας του συλλόγου, στο «Άνφιλντ» και μάλιστα, θα πρόκειται για το μεγάλο ντέρμπι της πόλης!






















