«One last time»: Όλος ο κόσμος της Λίβερπουλ περίμενε τις… γροθιές του Κλοπ στο KOP! (vid)
Φανταστικός Γιούργκεν Κλοπ, έκανε τη χάρη στους φίλους της Λίβερπουλ, έσφιξε τις γροθιές του και πήγε κοντά στο KOP για την… καθιερωμένη του κίνηση!
Φανταστικός Γιούργκεν Κλοπ, έκανε τη χάρη στους φίλους της Λίβερπουλ, έσφιξε τις γροθιές του και πήγε κοντά στο KOP για την… καθιερωμένη του κίνηση!
Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε ν’ αφήσει έτσι τους οπαδούς της Λίβερπουλ. Αυτό τον κόσμο που ενώθηκε υπό την ηγεσία του και που μαζί με την ομάδα έζησαν τις πιο ιστορικές στιγμές. Και γι’ αυτό ο Κλοπ για μια τελευταία φορά, ακόμα κι αν επρόκειτο για χώρο εκδηλώσεων κι όχι για γήπεδο, έκανε τον χαρακτηριστικό του πανηγυρισμό!
Θα λείψουν πολύ όλες αυτές οι στιγμές. Αυτή η σύνδεση του Kop με τον Κλοπ και ο πανηγυρισμός με τις γροθιές, θα μείνουν στην ιστορία. Ο Γερμανός δεν γινόταν ν' αποχαιρετήσει το «Άνφιλντ» δίχως το... τελετουργικό αυτό και το έκανε για μια τελευταία φορά.
Κάτι όσα είχαν προηγηθεί με την Τότεναμ, κάτι το πρώτο χρονικά ματς μετά από διακοπή πρωταθλήματος γι' ακόμα μια φορά, ο Γιούργκεν Κλοπ ξέσπασε και το καταχάρηκε μετά το 2-0 της Λίβερπουλ επί της Έβερτον στο «Άνφιλντ».
Σπάνια το κάνει, αλλά όταν το νιώθει, δεν τον σταματά κανείς! Και κάπως έτσι, ο Γιούργκεν Κλοπ πανηγύρισε με τις χαρακτηριστικές του γροθιές και μέσα στο St. James' Park μετά και το τεράστιο «διπλό» της Λίβερπουλ. «Είπα στους παίκτες μου ότι θα είχαμε να το πούμε στα εγγόνια μας κι εγώ θα τους το πω» σχολίασε!
Ο Σαντιό Μανέ συνήθως «κλέβει» τους πανηγυρισμούς του Ρομπέρτο Φιρμίνο, όμως, τώρα το έκανε με τον Γιούργκεν Κλοπ και τις γροθιές του Γερμανού που γιόρτασε με τον κόσμο στο «Γουέμπλεϊ» την κατάκτηση του Κυπέλλου.
Συνήθως ήταν τριπλή γροθιά στον αέρα μπροστά στους οπαδούς της Λίβερπουλ στο Kop για να πανηγυρίσουν τις νίκες παρέα με τον Κλοπ. Τώρα, ο Γερμανός φαίνεται ότι... έβαλε και μια παραπάνω, για να «ματσάρει» τα γκολ που πέτυχαν οι παίκτες του στο ντέρμπι με την Γιουνάιτεντ.
Τέλος το γήπεδο όσον αφορά στα ματς της Λέστερ για τον οπαδό της ομάδας που το απόγευμα της Κυριακής όρμηξε στους παίκτες της Νότιγχαμ Φόρεστ μετά το τρίτο από τα τέσσερα γκολ που δέχθηκαν οι «αλεπούδες» και γρονθοκόπησε τον Γουόραλ.
Σε μια τρομερή κίνηση προέβη η Τότεναμ που έφτιαξε και τοποθέτησε φανέλες στα καθίσματα, προς τιμήν των οπαδών της που ήταν θύματα της πανδημίας. Γονάτισαν οι ποδοσφαιριστές και ο διαιτητής πριν από την πρώτη σέντρα για να στείλουν το μήνυμα κατά του ρατσισμού, με υψωμένη και σφιγμένη τη γροθιά του ο Ράσφορντ.
Αν και διήρκησε για ελάχιστα δευτερόλεπτα, το ξύλο ανάμεσα στους οπαδών των Μίλγουολ και Έβερτον πριν από την αναμέτρηση των δύο ομάδων για το Κύπελλο είχε άγριες σκηνές και ένας εκ των συμμετεχόντων μαχαιρώθηκε στο πρόσωπο!