10.08.2018 | 23:55
Με το δεξί και με άγχος η Γιουνάιτεντ
Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ πήρε την πρώτη νίκη της Πρέμιερ Λιγκ για τη σεζόν 2018-2019, φτάνοντας στο 2-1 επί της Λέστερ δίχως να εντυπωσιάσει και δίχως να μείνει ήρεμη στο μεγαλύτερο κομμάτι της αναμέτρησης του «Ολντ Τράφορντ». Πογκμπά και Σο τα γκολ των «κόκκινων διαβόλων», μείωσε στο φινάλε ο Βάρντι και ακούστηκαν καρδιοχτύπια...






















