Tags » -

05.08.2011 | 22:28

Γκουιντολίν: «Δεν ήθελα την Άρσεναλ»!

Ό,τι χειρότερο είναι για την Ουντινέζε η «μάχη» με την Άρσεναλ στα πλέι-οφ του Τσάμπιονς Λιγκ, σύμφωνα με τον Φρανσέσκο Γκουιντολίν! Ο προπονητής των «φριουλάνι» υποστήριξε πως δεν ήθελε τους «κανονιέρηδες» στο δρόμο της ομάδας του, αλλά υποσχέθηκε πως θα προετοιμάσει όσο το δυνατόν καλύτερα τους ποδοσφαιριστές του.

1