24.05.2013 | 22:15
Το αντίο του Ντι Σάντο
Ο Φράνκο Ντι Σάντο αποχαιρέτησε τη Γουίγκαν μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter, αφού έχει αποφασίσει να μην ακολουθήσει την ομάδα στην Τσάμπιονσιπ μετά τον φετινό υποβιβασμό της…
Ο Φράνκο Ντι Σάντο αποχαιρέτησε τη Γουίγκαν μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter, αφού έχει αποφασίσει να μην ακολουθήσει την ομάδα στην Τσάμπιονσιπ μετά τον φετινό υποβιβασμό της…