Tags »

27.04.2010 | 01:20

Φάλοπ: "Τιμή μου η Σίτι"

Ο τερματοφύλακας της Σάντερλαντ, Μάρτον Φάλοπ, δήλωσε στο "Sky Sports" ότι θα τον τιμούσε το ενδεχόμενο να φορέσει της Μάντσεστερ Σίτι.

1