Η συγγνώμη της Λίβερπουλ
Δημόσια συγγνώμη ζήτησε η διοίκηση της Λίβερπουλ από τον Τομ Αντεγέμι έπειτα από την απόδειξη ότι πράγματι δέχθηκε ρατσιστική επίθεση από οπαδό στο «Άνφιλντ», το βράδυ της Παρασκευής.
Δημόσια συγγνώμη ζήτησε η διοίκηση της Λίβερπουλ από τον Τομ Αντεγέμι έπειτα από την απόδειξη ότι πράγματι δέχθηκε ρατσιστική επίθεση από οπαδό στο «Άνφιλντ», το βράδυ της Παρασκευής.
Στη σύλληψη ενός 20χρονου άνδρα προχώρησε η αστυνομία του Μέρσεϊσαϊντ έπειτα από την έρευνα που πραγματοποίησε στο περιστατικό της ρατσιστικής επίθεσης που δέχθηκε ο Τομ Αντεγέμι στην ήττα (5-1) της Όλνταμ από τη Λίβερπουλ, στο «Άνφιλντ», το βράδυ της Παρασκευής!
Την πορεία της έρευνας για το περιστατικό ρατσισμού που συνέβη κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης με την Όλνταμ στο «Άνφιλντ» για τον 3ο γύρο του Κυπέλλου Αγγλίας γνωστοποίησε η Λίβερπουλ. Βοήθεια και από τους οπαδούς που μπορεί να είδαν αυτόν που προσέβαλε τον Τομ Αντεγέμι ζητούν οι «κόκκινοι»!
Ο Πολ Λάμπερτ είχε τηλεφωνική συνομιλία με τον Τομ Αντεγέμι μετά τη ρατσιστική επίθεση που δέχτηκε ο ποδοσφαιριστής στην ήττα (5-1) της Όλνταμ από τη Λίβερπουλ και διαβεβαίωσε ότι ο νεαρός επιθετικός ξεπέρασε το σοκ.