Tags » -Ϣ

09.07.2011 | 22:16

Ρούνεϊ: «Ανυπομονώ να τους κοντράρω»!

Λυπημένος για το γεγονός πως οι Μπράουν και Ο’Σέι δεν θα βρίσκονται πλέον μαζί του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, δηλώνει ο Γουέιν Ρούνεϊ, ωστόσο, ο Άγγλος φορ ανυπομονεί να βρεθεί αντιμέτωπος με τους δύο καλούς του φίλους και πρώην συμπαίκτες τη νέα σεζόν, αφού αυτοί θα συνεχίσουν στη Σάντερλαντ.  

1