Tags » -

07.11.2011 | 00:44

Γιόλ: «Ήταν πέναλτι»!

Με την τελευταία απόφαση του ρέφερι στην ήττα (3-1) από την Τότεναμ τα έβαλε ο Μάρτιν Γιόλ! Ο τεχνικός της Φούλαμ υποστηρίζει ότι η ομάδα του αδικήθηκε στις καθυστερήσεις του αγώνα και πριν το τρίτο γκολ των «σπιρουνιών», όταν ο Κάιλ Γουόκερ ακούμπησε τη μπάλα με το χέρι σε μια φάση διαρκείας στα καρέ των νικητών!  

1