Tags » -

23.10.2014 | 23:41

Ντεφούρ: “Δεν ήταν καλύτερη η Άρσεναλ”

Πικραμένος από την ήττα (2-1) από την Άρσεναλ, που σκόραρε στο 89ο και το πρώτο λεπτό των καθυστερήσεων ανατρέποντας την κατάσταση, εμφανίστηκε ο μέσος της Άντερλεχτ, Στίβεν Ντεφούρ, λέγοντας μάλιστα πως οι “κανονιέρηδες” δεν ήταν πολύ καλύτεροι από τη δική του ομάδα. 

1