Tags »

14.09.2014 | 16:28

«Ήθελα να ξεκουράσω τον Στέριλνγκ»

Τους λόγους για τους οποίους άφησε στον πάγκο τον Ραχίμ Στέρλινγκ στο παιχνίδι με την Άστον Βίλα και τον χρησιμοποίησε μόνο στο δεύτερο ημίχρονο εξήγησε ο Μπρένταν Ρότζερς, δηλώνοντας πως ήθελε να τον ξεκουράσει εν όψει του δύσκολου προγράμματος.

1