Tags »

17.11.2015 | 10:17

Κιν: «Πάλι καλά που δεν θα είμαστε στη... Σαϊπάν»!

Τις κακές εγκαταστάσεις στις οποίες είχε βρεθεί η εθνική ομάδα της Ιρλανδίας στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2002 σε Κορέα και Ιαπωνία θυμήθηκε ο Ρόι Κιν και... ανακουφίστηκε που το Euro πραγματοποιείται στη Γαλλία, μετά την εξασφάλιση της πρόκρισης στην τελική φάση της διοργάνωσης! «Πάμε να κάνουμε περήφανους τους Ιρλανδούς» δήλωσε.  

1