02.07.2011 | 22:37
Πήρε Ντίκον η Σάντερλαντ
Την έναρξη της μονοετούς συνεργασίας της με τον νεαρό επιθετικό, Ρόουρι Ντίκον ανακοίνωσε η Σάντερλαντ. Ο 19χρονος άσος έμεινε ελεύθερος από την Άρσεναλ στο φινάλε της περσινής αγωνιστικής περιόδου και την επόμενη σεζόν θα πάρει ευκαιρίες στο «Στάδιο του Φωτός».






















