24.11.2011 | 17:16
Μόνο μπροστά ο Ρούνεϊ!
Διάβασα το άρθρο ενός φίλου της ομάδας μου (man utd) ... Διαφωνώ με τη γνώμη ότι η ομάδα χρειάζεται ένα επιθετικό. Ο Rooney δεν πρέπει να παίζει ως μέσος γιατί αυτή δεν είναι η θέση του. Το ότι αποδίδει καλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να παίζει εκεί και να αγνοούμε την έλλειψη ενός δημιουργικού μέσου...






















