Tags » !

24.11.2011 | 17:16

Μόνο μπροστά ο Ρούνεϊ!

Διάβασα το άρθρο ενός φίλου της ομάδας μου (man utd) ... Διαφωνώ με τη γνώμη ότι η ομάδα χρειάζεται ένα επιθετικό. Ο Rooney δεν πρέπει να παίζει ως μέσος γιατί αυτή δεν είναι η θέση του. Το ότι αποδίδει καλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να παίζει εκεί και να αγνοούμε την έλλειψη ενός δημιουργικού μέσου...

1