Tags »

18.02.2013 | 00:28

Ζήτησε συγγνώμη ο Λουίζ

Μετανιωμένος έδειξε ο Νταβίντ Λουίζ για την αγκωνιά με την οποία… φιλοδώρησε τον Τζέικ Ριιβς στο παιχνίδι της Τσέλσι κόντρα στην Μπρέντφορντ (4-0) για το Κύπελλο. Ο διεθνής αμυντικός των «μπλε» πήγε στα αποδυτήρια των φιλοξενούμενων για να ζητήσει συγγνώμη.

1